sobota 29. března 2014

Ráno



...bylo mlhavé, mrazivé...

 







12 komentářů:

  1. Parádní náladovky, hezký kompozice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, děkuji za komentář, také jsem k vám nakoukla:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já taky:)
      Díky hezký týden.
      (k tvému posl. blogu posílám pro pobavení: https://www.youtube.com/watch?v=Nn-dD-QKYN4)

      Vymazat
  3. To je neuvěřitelný, jak krásně umíš s těma barvičkama kouzlit. Mlhu miluju, to víš, a tak jsou mi ty obrázky moc blízké. Hlavně ten prostřední mi připomněl minulou sobotu a cestu do Cudrovic, je to tam téměř stejné. Díky a hezký den ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlha z Cudrovic dorazila na Plzeňsko:).
      Jsem ráda, že se ti barvy líbí. A hlavně jsem ráda, žes stále na G+.

      Vymazat
  4. No pane jo ..... krásně nafocené!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.