středa 1. května 2013

V Kauflandu


Mladý pokladník (tak 20let, mohl by klidně být mým synem)  markuje můj nákup. Bere do ruky malý balíček zabalený v průhledné folii. 

Otáčí ho a marně hledá kód, který se někde z balíčku zatoulal.

 

„Paní, nevíte, jak se to jmenuje?“ (nakupujte u odborníků)

„To je rukola.“

„Jo, to je to, co chutná jako pampelišky?“

„Já nevím, já jsem pampelišky nikdy nejedla.“

„Ani v dětství ne?“

„Ne.“ (cítím morální převahu)

„Tak to jste měla teda chudý dětství!“

 

???








P.S.

Jak tak o tom přemýšlím, já si tu chuť vybavuji. 

Hořká chuť černajícího mléka na mých rukou. Určitě jsem aspoň ochutnala, olízla. Jsem já to pokrytec. Taky znám chuť fialového jetelu. A jadýrek z pecek meruněk.  A... kdoví, čeho ještě. Příště se musím přiznat.

Co zajímavého  jste ochutnali v dětství vy?





6 komentářů:

  1. Tak to byl zajimavy a srandovni rozhovor,ja si z detstvi pamatuji chut vysatych kvitku hluchavek,bezva kyselost pri zvikani stoviku nebo kousani mladych korinku travy,resp spodni casti te dlouhe traviny,moc dekuji za to,ze jsi me takto pripomela detstvi a chute z prirody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně...a ještě nektar z květů růžového jetele :)

      Vymazat
  2. Jedla jsem a jím navíc květy hluchavek, šťovík listy, bílý chlebíček (nevím, jak se jmenuje), pampeliškové stvoly, sedmikráskové květy, plody hlohu, jedlé houby - ty jím jen v lese, vařené, dušené a smažené ne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten chlebíček je sléz přehlížený - plazivá rostlina.
      My jedli ještě pupavu a zkoušeli jsme i listy jitrocele a kopřivy (pro statečnost)- nic moc:(

      Vymazat
  3. Díky za návštěvu blogu.Koukala jsem kdo to je? Klidně tulipány dohodím,ale kam daleko,nevím.
    Taky jako dítko jsem ochutnala ledasco,ale pampelišky né.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. My hlavně šťovík .... a pak nevim název, takový dlouhý šťavnatý stvoly:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.