pátek 3. května 2013

Ruiny


Tady už se život dávno zastavil. Jmenuje se to tady Hradský Dvůr. Obydlené jsou tu již jen asi dva domy a pak se tu pase pár koní. 

Nedokážu tipnout, jak dlouho může trvat, než se z domu či usedlosti stane pár zbytků obvodových zdí, uvnitř kterých se válí už jen ztrouchnivělé trámoví.

Tak nahlédněte na zmar.

 

 





























 ----------




















 ----------


 Tato stavba ještě slouží.


 

 

----------

 

 

Ještě místní koníci.

 












Když zjistili, že ze mě nic nekápne, vznešeně odkráčeli za horizont.





2 komentáře:

  1. Kdyz ty rozpadajici domy vidim tak si rikam jak se s tim nekdo nadrel a kdo tam kdysi bydlel.Ty dlazdicky se mi ale libi.

    OdpovědětVymazat
  2. Možná je to divný, ale já ty ruiny ráda pozoruju. Je mi sice líto, když jde o stavbu, kterou jsem znala....ale je to taková nostalgie, fantazie pracuje....mám v našem okolí několik takových a teď, když jsem to viděla nafoceno u tebe, zajdu tam a vyfotím si to, dokud tam jsou alespoň ty zbytky.....
    Fotky jsou hezké a když se hodláš ještě zlepšovat....přihlašuji se k odběru.
    Ať se ti daří!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.