čtvrtek 16. srpna 2018

Židovský hřbitov Všeruby


Kdo hledá, najde. Příště tedy jedině s mačetou, protože sem už žádné vyšlapané cesty nevedou.

Třikrát jsem se ptala dobrých lidí na cestu, vždy mě poslali jen velmi neurčitě. Přitom jsem chodila celou dobu okolo.
Přišlo mi to trochu symbolické, konverze k judaismu je velmi zdlouhavý a nesnadný proces -  obnáší totiž trojí odmítnutí rabínem. Rabín žádost přijme teprve když je přesvědčen o opravdovém zájmu.
Po překonání všech křovisek a dvoumetrových kopřiv se mi otevřel obrázek velmi silný.



 Spodní část není v dobrém stavu.



Vrchní je na tom mnohem lépe.







Atmosféra. Prostě atmosféra. Sedím na hřbitovní polorozpadlé zarostlé zídce. Chvíle, kdy se dokážu soustředit na vlastní dech.
Slunce v pozdním odpoledni rozehrává své hry.


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu.