úterý 16. srpna 2016

Před a po


Je tu někdo s duší vetešníka?
Moc ráda chodím po bazarech a blešácích.
Prošla jsem si tak etapou, kdy jsem chtěla mít kolem sebe věci, které používaly naše babičky a prababičky. To je ale pryč. Trochu se dostávám k moderně a jednoduchému minimalismu, ale jde to ztuha.




Zbavuji se spousty dekorací a vůbec věcí, které nevezmu do ruky, jak je rok dlouhý.
Nejtěžší je to pro mě pokud jde o obrazy.
Občas v bazaru bezhlavě ulovím kousek, který prostě musím mít, ale nejsem schopná ho pak najisto zakomponovat do interiéru. Výsledkem je, že mám krásné, ale nesourodé obrazy všude po bytě opřené o zdi a časem nějak splynou a na zeď se nikdy nedostanou. Přesto je mám ráda a nedokážu se jich zbavit.


Taky máte rádi fotky "před a po"?
Fotografie nahoře je obrovské plátno - 120 x 140cm - nějakého neznámého umělce, za které jsem v bazaru dala celých 200Kč. Abstrakce (nikoliv minimalistická:)) byla plná hnědých odstínů a ta velká hnědá plocha byla ještě pokreslená nějakou pastelkou, tak jsem vzala do ruky akrylovky a trochu ho barevně upravila. Dám pak foto, jak sedí v interiéru (pokud se někdy dočká své velké plochy, kterou potřebuje). 





Teď je to tak trochu ledové království...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu.